Klacht indienen bij Vakmanschap CO

Wanneer ontvang ik een reactie?

De klachtenprocedure is erop gericht om klachten zodanig te behandelen dat de schade of overlast voor u en Vakmanschap CO geminimaliseerd worden. Dit wordt bereikt door klachten op een doeltreffende wijze af te handelen en door maatregelen te nemen die herhaling van de klacht voorkomen.

De klacht zal direct na het indienen door een medewerker van VakmanschapCO worden geregistreerd. Hierbij maakt VakmanschapCO onderscheid tussen klachten over VakmanschapCO of over de houder(s) van het Bewijs van Vakmanschap. Het streven van VakmanschapCO is om zo snel mogelijk, maar uiterlijk binnen zes weken de klacht af te handelen. Indien dit niet haalbaar blijkt te zijn door de aard van de klacht, dan zal u hierover worden geïnformeerd.

Neem contact met ons op

 
*
 
*
 
*
 

Wij horen uw klachten of opmerkingen graag

*
 
*
 
Velden met een * zijn verplicht